خانما جواب آزمایشام چطوره؟

تصویر
۱ پاسخ

ازمایشت خوبه در کل فقط قند یک ساعتت یکم بالا هست بنظرم

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه های خدا♥️ مامان هدیه های خدا♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین و زهرا مامان امیرحسین و زهرا ۱۲ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی😘 مامان علی😘 ۵ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری