کاشمر اتاق عمل اره سر امپول خیلی اذیتم کردن
در نظر بگیریم
همون امپول زدنه چشمش نمیبینه یه وجب بالاتر زده🥴😂😂😂😂🖐
منم میترسم
نه اصلا متوجه نمیشی اصلا درد نداره
من طبیعی بودم اسپاینال شدم دردش انچنان زیادنیس قابل تحمله
عمرا اگه بزنم همینجوری دیسک کمر دارم چندباری همش بیهوشی شدم
یه ذره هم درد نداشت
حتی به اندازه آمپول زدن هم نبود😐😐
نه واقعا خوب بود دردش زیاد نبود و قابل تحمل بود
من چیزی متوجه نشدم اصلا
درد ک ن ولی برا من اثر نکرد چن تا برش رو متوجه شدم بعد بیهوشم کردن😬
خیلی سریع انجام میشه اصلا متوجه نمیشی یهو مبینی پاهات داغ شد
نه چیزی متوجه نشدم من
برا من اصلا متوجه نشدم و خیلی قبلش میترسیدم
من سر زایمان اولم چون یهو زد سوختم تا ته😑
این یکی امیدوارم آهسته بزنه یا حداقل قبلش بیحسی بزنه
مث بقیه امپول ها فقط تفاوتش اینه تا بیای بفهمی پاهات داغ شده😁
ن اصلا درد نداره دکتر خودش میدونه ی جوری میزنه حتی از امپول عضلانی و... دردش کمتره
متوجه نشدم اصلا
زایمان اولم تجربه کردم و واقعا بدون درد بود و راحت
هیچییی حس نکردم
منم میترسم اینجا از مامانا پرسیدم میگن درد نداره اصلا و نگران نباش
اصلا درد نداره نتررس عزیزم
اصلا متوجه نشدم
نه اونقدری درد نداره
اصلا
بی حسی اپیدورال ن درد نداره
سزارین و نمیدونم
برای من ک خداروشکر خوب بود اصلا متوجه نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.