منم علائم ندارم
من سابقه سقط دارم خیلی میترسم
ایشالا بچه هامون سالم بغل بگیریم
دقیقا منم همینجوریم امروز رفتم بهداشت گفت عادیه
عزیزن بیان ب هم درخواست دوستی بدیم همو داشته باشیم😍❤️
من تو هفته شیش اینا داشتم حال تهوع و از غذا بدم میومد به بعدش دیگه نداشتم همه چی تمام شد راحت 😂
تازه اولشه عزیزم بزار یکم بگذره 🤢
عادیه عزیزم اصلا نگران نباش
آره منم تو هفته شما همینجور بودم کم کم شروع میشه دیگه از این بعد حالت تهوعت
منم اینجوریم. خداروشکر منم تااالان اذیتی نداشتم. احتمالا شما هم اینطوری . طبیعیه دردها. رفتی پیش دکتر بهش بگو درد دارم برات شیاف پروژسترون مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.