۵ پاسخ

بی بی بزن دیگه

منم ۷فروردین باید میشدم نشدم جلوگیری طبیعی داشتم

وقتی می‌ترسی یه جلوگیری مطمعن داشته باش من سوزن زدم داغونم 3ماه بازم میزنم چون از بچه متنفر شدم

تا بیستم صبر کن چندروز عقب جلو افتادن چیزی نیست تا بیستم نشدی یه بی بی بزن انشالله ک حامله نیستی نترس

قبل زایمان تاریخای پریودت منظم بوده؟

سوال های مرتبط