مامانایی ک عفونت گرفتین دکتر چی بهتون دارو داده؟

۴ پاسخ

قرص سفیکسیم و یه پماد برای خارش واژن ب اسم کلوتریمازول

سفکسیم

ب من ی قرص داد قوی بود با اونم خوب نشدم گفت آب بیشتر بخورم اونم خیلی نمیتونم داغونم فایده نداشت برام

به من هیچی نداد

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی