پسر من غذاشو مرتب میخوره
خوردنشم کلا خوبه خداروشکر
ولی در طی روز مدام در حال بدو بدو یا فعالیته واسه همین لاغر شده خیلی 🥲
کلا بعد از این ک از شیر گرفتمش ۶ کیلو کم کرد
بدتر میشن که بهتر نمیشن
امیدوارم خوب بشه😭
از دوسالگی اشتهای بچه ها کم میشه
وزن گیری تا بلوغ سالی دوکیلوعه واسه همین اشتها تغییر میکنه
فکر کنم بهتر بشه چون پسر من از دو سالگی بیشتر غذا میخوره اما شیر گرفتم بمیرم زیر چشمم گود شده
واسه من ک استپ کرد😩
بچه من از ی سال ب بعد وزن گیریش افتضاح شد😐😐😐فک میکنم بدتر میشه
نمیدونم شاید بچه با بچه فرق داشته باشه
اما تااینجا پسر من که بدترررررر شد😔
امیدوارم کمکم خوب بشه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.