۱۱ پاسخ

بدترازامروز.بزاربزنه راحت شیم بابا.نزنه یجوربدبختیم بزنه ام یجوردیگ ب هرحال مامردم عادی بدبختیم

فردایی روشن🌿☘️

هر چی بشه به ضرر ماس

خدارو چی دیدی شاید تموم بشه این همه فشار و استرس و نگرانی تافردا خیلی مونده

کاش ترامپ بمیره راحت شیم

فوقش یه مردنه میزنه میمیریم‌تمام

ولی صاحبان این مملکت و دولت اوناییکه ب این مردم ظلم کردن حقشونو خوردن تا ابد ب این مردم مظلوم مدیونن

فوقش چن ساعت برق و اب نداریم کل روزو بی برق و اب نیستیم سخت میگذره ولی میگذره این روزا

کاش چندماه قبل‌تر بود نمیخوردیم ب گرما😅نمیتونم ب شرجی ف کنم

فعلا که شروع کرده به زدنه پل ها و ریل ها

هیچی چهل روز چطوری بود همینجوری شایذ برقمون ساعتی بشه بالاخره بی برق نمیمونیم

دل شوره دارم

سوال های مرتبط

مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی