۵ پاسخ

مثل مال خودمون گلم فرقی نداره که

من تا حالا درست نکردم 🤦🏻‍♀️

پیاز تفت بده رب بزن سیب زمینی آب‌پز شده له کن داخلش یاا نگینی خورد کن لوبیا بریز تو زود پز بپزه بعد با رب قاطی کن بزار یکم قل لخوره

یه مدلم اینجوری درست میکنم که خیلی خوشمزس:
پیاز نگینی+لوبیا چیتی+فلفل دلمه نگینی+لوبیا سبز خرد شده+هویج و سیب زمینی نگینی+رب گوجه+مرغ یا گوشت تیکه ای همه رو تفت میدم با روغن نمک زردچوبه آب میریزم حسابی بپزه و جا بیفته

پیاز رو نگینی ریز میکنم با روغن تفت میدم و رب گوجه اضافه میکنم تفت بخوره تا خوش نگ شه لوبیا چیتی از قبل خیس داده شده رو میریزم و سیب زمینی نگینی همه رو تفت میدم با نمک زردچوبه و اب میریزم تا بره بپزه در اخر یکم فلفل سیاه میزنم

سوال های مرتبط