اره اگر عرضی نبود میشد طبیعی زایید اما بچه عرضی که هست سزارین اجباری میشی و هر بیمارستان دولتی بری هزینه ای نمیگیرن و یه جورایی رایگان زایمان میکنی اب دور بچه هم طبیعیه توی هفته ی تو کم بشه که جای نگرانی نیست بری بیمارستان خودشون بهت میگن
عزیزم سریع برو دکتریابیمارستان اب دور بچه کم شده ضربان قلبم هم کند شده یک دور بندناف هم پبچیده
عزیزم برا دکترت بفرست یا برو براش
وزنشم معادل ۳۴ هفته و ۵ روز
آب دور جنین کمه..انقباض داری..و اگر الان تو ۳۸ سونو دادی طبق سونو ۲هفته رشد بچه عقبه
انقباض رحمی داری گلم
بچت عرضی هست یعنی سزارینی اجباری هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.