۵ پاسخ

کاش پریود بشم دردشم با جون و دل میخرم
۵ روز تاخیر دارم
استرس منو کشت

منم زیاد عصبی میشم داد بیداد میکنم

من همون عصبی میشم فقط یه دمنوش که طبع گرم داشته باشه بخور

دوره پی ام اس دیگه هممون اینجوری میشیم

فکر میکنم همه اینجوری باشن

سوال های مرتبط