۲۵ پاسخ

دردش قابل تحمله؟ خیلی دوست دارم بزنم
مخصوصا این طرح خیلی به دلم نشست

تصویر

خیلی قشنگ شد 😍😍

چقد خوشگلههههههههه😭

ای جااان خیییلی خوب شده 😘😘با اون اسم قشنگش😍😍😍😍

عالی شده👍
تنها تتویی که هیچ وقت از زدنش پشیمون نمیشی اسم بچت😍

خوشگله مبارکت باشه😍🥰

عالیه.

چقدر قشنگه😍😍منم پلاک دخترم رو فارسی دادم برام زدن همین خط میندازم خوش نام باشه برات عزیزم به چشمم زیبا اومد😍

خیلی خوشگل هم زده مبارک باشه عزیزم

ادرس میدی عزیزم
خیلی ناز شده مامان جونش

خیلی قشنگه

ووی ننه چه قشنگ شده ایده خوبی بود👌👌👌👌مبارکه

قشنگ ترین تتویی که هر مادر میتونه داشته باشه🥹❤️خیلی قشنگ شده عزیزم

کلی حس خوب گرفتم از تاپیکت ❤️❤️❤️❤️❤️

اوخی مبارکه 😍
من چون تتو دوس ندارم اینو میندازم
پارسا 🤍

تصویر

وای عالیه

قشنگه مبارکه
منم بعداز ب دنیا اومدن بچه ها اینو زدم

تصویر

خیلی قشنگ شده گلم ❤️🥺درد داشت؟

ای جانم اسم قشنگ پسرمون چه خوشگل رو سینه مامان مهربونش نشسته🥰😍😍😍
مبارکت باشه مرجان جونم 🥺😍

وای خیلی نازه

اسم پسر منم رادمهره چه قشنگه فونتش

خیلی قشنگه 🩷چه خوب فارسی نوشتی🩷

خیلی خوشگل شده😍

خیلی خوشگله عزیزم 😍
منم میخوام بزنم

چقد خووووبه🥺❤️

سوال های مرتبط