دردش قابل تحمله؟ خیلی دوست دارم بزنم
مخصوصا این طرح خیلی به دلم نشست
خیلی قشنگ شد 😍😍
چقد خوشگلههههههههه😭
ای جااان خیییلی خوب شده 😘😘با اون اسم قشنگش😍😍😍😍
عالی شده👍
تنها تتویی که هیچ وقت از زدنش پشیمون نمیشی اسم بچت😍
خوشگله مبارکت باشه😍🥰
عالیه.
چقدر قشنگه😍😍منم پلاک دخترم رو فارسی دادم برام زدن همین خط میندازم خوش نام باشه برات عزیزم به چشمم زیبا اومد😍
خیلی خوشگل هم زده مبارک باشه عزیزم
ادرس میدی عزیزم
خیلی ناز شده مامان جونش
خیلی قشنگه
ووی ننه چه قشنگ شده ایده خوبی بود👌👌👌👌مبارکه
قشنگ ترین تتویی که هر مادر میتونه داشته باشه🥹❤️خیلی قشنگ شده عزیزم
کلی حس خوب گرفتم از تاپیکت ❤️❤️❤️❤️❤️
اوخی مبارکه 😍
من چون تتو دوس ندارم اینو میندازم
پارسا 🤍
وای عالیه
قشنگه مبارکه
منم بعداز ب دنیا اومدن بچه ها اینو زدم
خیلی قشنگ شده گلم ❤️🥺درد داشت؟
ای جانم اسم قشنگ پسرمون چه خوشگل رو سینه مامان مهربونش نشسته🥰😍😍😍
مبارکت باشه مرجان جونم 🥺😍
وای خیلی نازه
اسم پسر منم رادمهره چه قشنگه فونتش
خیلی قشنگه 🩷چه خوب فارسی نوشتی🩷
خیلی خوشگل شده😍
خیلی خوشگله عزیزم 😍
منم میخوام بزنم
چقد خووووبه🥺❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.