حالا مگه صبح میشه این شب...💔

#شیرخشک
#وزن

۱۰ پاسخ

هیچ غلطی نمیتونه بکنه از اول جنگ ۳۰ باز شبیخون پیروزی زده از اون ور داره یکی یکی کشورا رو واسطه میکنه برای اتش بس

وحشت دارم ازشب

هنوز که شبم نشده استرس نگیر بابا 😂😂

چیزی نمیشه همش جنگ روانیه! یک روز دیگ هم تمدید کرده روانی

من مطمئنم نمیزنه

سردرد گرفتم من🤦🏻‍♀️

همه این ۳۰و اندی روز ب کنار
امشب ب کنار

خدا بهمون رحم کن فقط

وااای خدا خودش بهمون کمک کنه

اخ ک بدنم داره میلرزه

سوال های مرتبط