بارداری بارداری شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

هزینه ی زایمان سونو اینا دارو اینا همهههه باید برای باردارها رایگان باشه . حتی پوشک همینطور .
این مملکت واقعا هیییچ خیری به ما نرسوند خیرش کجاس؟ همون ۳۰۰ تومن یارانه ای ک ی دونه پوشک نمیکنه ؟ هیچی ب هیچی انگار مردم برده ان . ی مزایا و خوبی و خیری برای مردم ندارن

موافقم
بعد یه سری ها طرفداری میکنن
خیلی زشته یه مادر برای مدل زایمان خودش هم نتونه تصمیم بگیره
توهینِ به مادر،کاش یه روزی همه چی درست شه

خوب فقط تو کشور ما سزارین خیلی رایج هستش
اکثر کشور ها همون طبیعی زایمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری