روزای اول مثل پریودیم بودم تاهمون۵.۶روزاول بعدشم تا۶۰روز لکه بینی داشتم
۲۰ روز خونریزی تا ۴۰ روز لکه بینی بعد پاک شدم .
سزارین بودم
سزارين شدم و ٣٧ روز خونريزي داشتم اوايل شديد بعدش كمتر شد و بعدش يك هفته خونريزي نداشتم بعدش دوباره خونريزي در حد ٤ روز كه پريودم بود
طبیعی بودم ۴۰ روز روزای اول مثل پریودی روزای آخر در حده لکه بینی
طبیعی خواهرم 2 ماه 1ماه اول خونریزی بود ماه دوم لکه بینی شد
۴۰ روز کامل سز شدم
سزارین بودم از پریودی هم کمتر بود خونریزیم مدتش یادم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.