۸ پاسخ

خدا خودش رحم کنه بهمون

خدا خودش رحم کنه

من درگیر خبر مبر نیسم ،کی این حرفو زده😂

یاد "فوقع ما وقع " میوفتم آخر همه ی درسای عربی مدرسه بود 😂

پاره مون کرد با این جمله

این جملش خیلی بده 😂

امیدوارم باشیم وببینیم چی میشود

ما که داریم میبینیم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی