دوستان اگر مادر سرما بخوره نوزاد هم سرما میخوره

۸ پاسخ

اره عزیزم سرما میخوره
ولی ماسک بزنید رعایت کنید شاید جلوگیری کرد

ن عزیزم اگه شیر خودتو میدی آنتی بیوتیک هستش تو بدن نوزاد پادتن تولید میکنه سیستم ایمنی بدن قوی میشه

سلام عزیزم شما سزارین مشهد انجام دادی از پزشک و بینارستانت راصی بودی؟میشه معرفی کنی؟

اگه ماسک نزنی میگیره دختر من یک ماهش بود گرفت از من

من دو بار بدجور سرما خوردم، هر دوبار هم موقع شیر دادن بهش ماسک میزدم، دستامم تند تند با آب و صابون میشستم. خدارو شکر نگرفت.

بلا دور باشه ازت حالت چطوره پسر گلت خوبه
ماسک بزن و دستاتو تند تند بشور
من خودم گلودرد داشتم تا چند روز ماسک زدم
اما بعدش متاسفانه نمیدونم از کجا مریض شد هانا.

چرا میگیره من هم نوزاد ۴۰روزه بود ویروس گرفت هم الان که ۴ماه هست

من از دکتر پرسیدم‌گفت نه ولی برا احتیاط ماسک میزدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی
مامان 🍯🥹عسلچه مامان 🍯🥹عسلچه ۱۶ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی