چرا همش حس میکنم بچه نیس خیلی حس بدیه شماهم مثل منین؟

۴ پاسخ

ببین من با اینکه جنسیت هم مشخص شده و گاهی هم یه حرکات ریز زیرپوستم حس میکنم باز باورم میشه و همش نگرانم که نکنه همش الکی بوده باشه

منم سونو قلب رفتم و دیگ فعلا موندم هیچ حسی هم ک الان ادم تداره چیزی متوجه نمیشه موندم تا ان تی🥴خیلییییهههههه

منم دقیقا همین حس رو دارم
تو این شرایط هم نمیشه رفت سونو ببینی چخبره

من نی نی ندارم عزیزم اما به نظرم این حس ها طبیعیه و خیلی هم شنیدم اینجور حس هارو که کشایی حامله هستن میگن نگران نباش🥰

سوال های مرتبط