ببین من با اینکه جنسیت هم مشخص شده و گاهی هم یه حرکات ریز زیرپوستم حس میکنم باز باورم میشه و همش نگرانم که نکنه همش الکی بوده باشه
منم سونو قلب رفتم و دیگ فعلا موندم هیچ حسی هم ک الان ادم تداره چیزی متوجه نمیشه موندم تا ان تی🥴خیلییییهههههه
منم دقیقا همین حس رو دارم
تو این شرایط هم نمیشه رفت سونو ببینی چخبره
من نی نی ندارم عزیزم اما به نظرم این حس ها طبیعیه و خیلی هم شنیدم اینجور حس هارو که کشایی حامله هستن میگن نگران نباش🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.