من با قطره چکون میدم بهش خیلی راحت میخوره.با شیر خودتم میتونی قاطی کنی
من خارجی گرفتم از گوشه دهنش میریزم راحت میخوره
من باشیر قاطی میکنم
خالی میدم گلوش خس خس میکنه،میترسم بپره تو گلوش
با ۳۰ تا شیر قاطی کن بده،بعدباز ۳۰ تا شیر خالی بده بشوره ببره
خیلی چرب و غلیظه
اگه آ د بهداشت میدی من اوایل میدادم خیلی بد میخورد انگار گلوشو میگرفت قطره قطره میریختم رو پستونک میدادم بعد یه هفته رفتم خارجیشوگرفتم خیلی خوبه
قطره رو بنداز تو سری شیشه شیر دیگه نمیپره تو گلوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.