۵ پاسخ

من با قطره چکون میدم بهش خیلی راحت میخوره.با شیر خودتم میتونی قاطی کنی

من خارجی گرفتم از گوشه دهنش میریزم راحت میخوره

من باشیر قاطی میکنم
خالی میدم گلوش خس خس میکنه،میترسم بپره تو گلوش
با ۳۰ تا شیر قاطی کن بده،بعدباز ۳۰ تا شیر خالی بده بشوره ببره
خیلی چرب و غلیظه

اگه آ د بهداشت میدی من اوایل میدادم خیلی بد میخورد انگار گلوشو می‌گرفت قطره قطره میریختم رو پستونک میدادم بعد یه هفته رفتم خارجیشوگرفتم خیلی خوبه

تصویر

قطره رو بنداز تو سری شیشه شیر دیگه نمیپره تو گلوش

سوال های مرتبط