سلام مامانا تو شیردهی فلوکونازول خوردین؟

۲ پاسخ

اره برا برفک دهن پسرم‌دوتا خوردم یکی امروز‌یکی فردا کامل خوب شد

برچی

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان مَهبُد کوچولو💙 مامان مَهبُد کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی