خانما همش احساس میکنم یچیزی تو واژنم میترکه چی هست؟ خیلی میترسم

۲ پاسخ

انگار حباب هست منم اینجورم میگفتن سردی هست

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط