۷ پاسخ

چندروز قبلش نباید رابطه داشته باشی و بعدش دارو بهت میده سفکسیم استفاده کنی

تا ۴روز بعدش حتما آنتی بیوتیک بخور

۱۰ سیکل انجام دادم،از دو روز قبلش شروع کروم به مصرف داکسی سایکلین، نیم ساعت قبل رفتن شیاف دیکلوفناک زدم،بعدش مسکن خوردم،بعدش مایعات زیاد میل کن اثر ماده حاجب از بدنت بره بیرون

من روز 8پریودم انجام دادم بعدش یه بسته قرص چرک خشک کن داد فقط اونو خوردم

قبلشم یه امپول مسکن زد فکر کنم کلا پنج دقیقه طول کشید ک انجام داد عکسو دردش هم زیر دلتو میگرفت ول میکرد قابل تحمل بود من خیلی ترس داشتم گفتم می میرم😂 ولی نه دیگه انجام داد تا یکروز هم زیر دلم درد میکرد یه خورده دیکه خوب شدم اصلا هم خون ریزی نکردم دو ماه پیش هم انجام داد آزاد دو تومن هزینه اش رفت خداروشکر مشکلی هم نداشتم لوله های فالوپ

منم گفت از 6 تا 9 یه روزش تونستی برو بعدش فقط باید مواظب باشی عفونت نگیری

روز ۸ پریودی دادم اخه خونم بند نیومد ک روز ۷ برم اره اگ بند اومده بود روز ۷ ب و

۱سال و دوماه از عکس رنگی دادنم گذشت 💔
منم روز ۷ پریود عکس رنگی گرفتم.قبلش قرص باید بهوری،بعدشم تا۳روز چرک خشک کن بخوری

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری