۱۶ پاسخ

باورت میشه تو ماه انقد کم میاریم که اصلا به هزارتومنم پسنداز نمیرسه؟

اصلا پس انداز نکن
تا میتونی ولخرجی کن
واسه شوهر جماعت نماید دلت بسوزه

سلام عزیزم
من دانشجو معلمم و ماهانه حدود ۱۲,۱۳ تومن میگیرم
حتی توی ایام دانشگاه هم پس انداز داشتم
همون اول ماه یه دونه سکه پارسیان با حدود ۱ تومن میخرم و تا آخر ماه خودمو جوری هماهنگ میکنم و از خرج جلوگیری میکنم که پول کم نیارم
دوسال رفتم دانشگاه و راحت با همین سکه ها هم یه آیفون ۱۳ نرمال خریدم به ۱۱۴ تومن و هم یه لپتاپ خریدم به ۱۶۰ تومن

من همون ابتدا به همسرم هم گفتم پس اندازیم برای خودم هست
سعی کن شده ۱ تومن یا ۲ تومن پس انداز کنی
پارسال داداشم ۱۰ تومن داد براش سکه خریدم امسال پول لازم بود میخواست باشگاه افتتاح کنه ۳۵ تومن فروخت توی ۸ ماه اینهمه روش اومده بود
سکه پارسیان هم که با همه هزینه و قیمت ها هستش

من هرچقد پول داشته باشم حتی یه تومن میدم سکه پارسیان البته اگ لازمم نباشه

مسئول پس انداز خونه ما شوهرمه
پس انداز شخصيم پولمو ميدم مامانم اونم ميره سريع سكه ميخره
دست خودم باشه سريع واسه بچه هام لباس ميخرم

وای منم مثل شماام راه حل پیدا کردی به منم بگو

اصلا نمیتونم ولی میخام از ماه بعد این کارو کنم

منی که پول دستم نمیمونههه و هیچوقت نمیتونم پستنداز کنم همش خوراکی و چیزایی چرت و پرت لباس😂😂

منم ولخرجم که😭

اصلااا پسنداز ندارم اگر شاغلی پسنداز کن بدرد میخوره اگرم شوهرت هرماه میده ک خوبه پسنداز کن

اگه قسط داری اول قسطا رو بزار کنار ،بعد از باقی مانده 30% رو بریز تو یه کارت دیگه پس انداز کن،باقی رو خرج کن ،به پس اندازت هم دست نزن هرگز ،حتی شده قرض کنی ، قرض کن ماه بعد بده ولی به پس اندازه دست نزن

بلو بانک باکس داره حقوق میریزن قسط و چک جدا میکنم خرجی جدا میکنم خرج دختر جدا میذارم هرچی بمونه میذارم تو پسنداز
و سعی میکنم در حد همون خرجی ک گذاشتم خرید کنم تا پسندازم بمونه

خو پول اومد دست مثلا سر ماه بهتره همون موقعه یه مبلغ مشخصی رو بدی پارسیان یا آب شده یا طلا بی اجرت بسته به پولت
جمع که شد یه مبلغ قابل توجه میری طلای باب دلتو میخری

میلی گرم ب گرم بخر

من ۶۰۰ میلیون وام خونگی گرفتم ماهی ۳۰ قسط میدم پولشو آبشده گرفتم وقتی طلا ۷ و خورده ای بود

فکر میکنی چی میخری که ولخرجیه؟

سوال های مرتبط