فقط منم ک عیدی گیرم نیومده😐💔
اینم عیدی خانواده همسرم 💙
ت بگو ی هزاری عیدی گرفته باشم نگرفتم
اتفاقا نگرانت بودم زیبا
خوش برگشتی
من طلا میخرم یا سکه پارسیان
یا اگه وسیله ای برای کارم چیزی لازم داشته باشم
هیچکس به من عیدی نداد 😂
همه رو شوهرم خرج کرده فقط مونده دوتومنم که به زور نگه داشتم🤣البته به خاطره شرایط جنگی دادم بهش قرض دستمون به شدت خالیه وگرنه سرمو ببرن نمیدم😅
منکه خرج سونو هام کردم🥹
من امسال عیدی کتک خوردم 🥲🥀🥀
ماله منم مونده فعلا🙃
سکه پارسیان بخر
در طول سال هم پولی دستت اومد بخر
آخر سال کلی میشه
بعد ی طلای خوب بخر باهاش
هیچی همش تو خونه بودیم
دیگه عیدی نمیدن بهم🥴🤣
من دادم دوتا عروس هلندی گرفتم 😂😂😂
من فقط خواهرم و مامانم اینا پول بهم دادن با همسرم بقیه خانواده همسر هیچی تف بشه روشون
عیدیام کلن سه ملیونه موندم چی بخرم باهاش🤔🤔🤔
من رفتم به پلاک خریدم
پول میذارم رو تکپوشم یه انگشتر بگیرم
بد نبود مثل هر سال فکرم یکم درگیر بود
منو هیچکی عیدی نداد😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.