۱۲ پاسخ

من ماه قبلی از بی بی چک ی طوری متنفر شدم که این ماه تا وقتی از وقتم نگذشت عمرا نمیزنم
ماه قبل همش هاله انداخت تهش پریودشدم

من اصلا نمیزنم تا تاخیر بخورم خیلی از ماها هم اصلا تاخیر نمیخورم که بخوام وسوسه بشم از دیدن بیبی چک منفی متنفرم

خیلی سخته انتظار بعدشم تست منفی منکه مردم ازاسترس

سلام به همه منتظرای نی نی همه مامانای خوشگل و دوست داشتنی.منم ۴ روز مونده به موعدم تست منفی شد 😔ولی علائم دارم نوک سینم دونه دونه شده و تغییر رنگ داده و بعضی وقتا تیر میکشه چن وقته درد و کمر درد دارم تابحال سه تا تست زدم 😛

من قبل از موعد رفته بودم آزمایش به دلیل دیگه ای دیدم باردارم یه روز قبل از موعد بیبی زدم مثبت شد

من نخریدم و هی به خودم میگم فردا میخرم 😂😂😂

بی بی چک نمیخرم تا وسوسه نشم 😅

وای منم اینجوریم🤣

مثبت😂🙈

بیخیال میشیم

کییی گفته من ۴روز قبل موعود تستم مثلت شد بعد از پونصدتا تست زدن

من این بار ۳ روز مونده به موعد زدم یه منفی گنده افتاد از اون به بعد به هیشکی قبل موعد بی بی زدنو پیشنهاد نمیکنم😂😂

سوال های مرتبط