شما غذای مقوی چی می‌دین به بچه هاتون ؟

۸ پاسخ

بخداااا بچه ی من فقط برنج با بدبختی خورشت قاطی میکنم میدم فقط برنجی

من سعی میکنم فقط،برنج بومی بدم بعد تو برنجش عصاره قلم و سویق حبوباتی یا پودر جوانه گندم که درست کردم بریزم دیگه خورشت و مرغ بهش میدم بلدرچین براش میپزم گاهی با گوشت چرخی براش کباب میزنم
تخم مرغ هر روز بهش میدم شیر تقریبا هر روز میخوره
کره اکثر وقتا میدم
با این همه کار وزنش زیاد نیست بازم شکر که سالمه

دختر من فقط کباب میخوره اونم فقط گوشت.غذاهای آبکی اصلا نمیخوره فقط برنجی.

هیچی هرچی خودمون می خوریم

والا من همه چی‌میدم اما چاق‌نمیشه

چلوماهیچه چلوگوشت
گوشت چرخی با برنج
ابگوشت
سوپ با عصاره قلم یا پای مرغ
کله پاچه
جوجه کباب
عدسی یا خوراک لوبیا

برگر خونگی هفته ای یه بار
ابگوشت ب همراه قلم هفته ای یه بار
جوجه کبابی
بقیه غذاهام احساس میکنم مقوی نیست ولی اینا رو میدونم مقویه 😑

همون غذای عادی رو بخوره مقوی خوردنش پیش کش🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرداد مامان آقا مهرداد ۳ سالگی
مامان آقا مهرداد مامان آقا مهرداد ۳ سالگی
مامان دوقلودخترپسر مامان دوقلودخترپسر ۳ سالگی