۸ ب وقت اونا میشه ۴صبح ما
۴ صبح میشه
۴نیم صبح چارشنبه میشه
سه شنبه به وقت شرق هست نه ایران
۴صبح میشه ۸اونا
گفت سه ونیم صب به وقت ایران
وقت امریکا به وقت ما میشه 4 صبح
۴ صبح عزیز من
هشت اونا به وقت واشینگتن
۳ نه نیم شب به وقت ما .
داخل عالم خواب برقا میره گرما رو حس میکنیم 🤦♀️🤦♀️
هشت و نیم اونا که میشه ۴ صبح ما😞
۴نیم صبح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.