۱۰ پاسخ

۸ ب وقت اونا میشه ۴صبح ما

۴ صبح میشه

۴نیم صبح چارشنبه میشه
سه شنبه به وقت شرق هست نه ایران

۴صبح میشه ۸اونا

گفت سه ونیم صب به وقت ایران

وقت امریکا به وقت ما میشه 4 صبح

۴ صبح عزیز من

هشت اونا به وقت واشینگتن
۳ نه نیم شب به وقت ما .
داخل عالم خواب برقا میره گرما رو حس میکنیم 🤦‍♀️🤦‍♀️

هشت و نیم اونا که میشه ۴ صبح ما😞

۴نیم صبح

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی