۹ پاسخ

تا شش ماهگی هم مادر و هم نوزاد ریزش مو دارن

دکتر بینیتون کی بوده عزیزم

.فولیک اسید برا من عالی جواب داد

من زینک خوردم خوب شدم

تاپیک منم کردم خیلی یکی دوماه ریخت الان کمتر شده

هفته ای یکبار آمپول بیوتین دکسپانتنول بزن. هر روزم زینک بخور

جون چ مامان قشنگی

پرینامکس بخور

آره خودش درمیاد دوباره نگران نباش

سوال های مرتبط