۵ پاسخ

منم همینم
مشت مشت میریزه
میگن تا ۶ ماهه میریزه بعد خوب میشه

من بچه هم شیر نمیدم میریزه...ببین سرتو دولا کن از عقب به جلو شوکه کن روزی ده دقیقه جریان خون تو سر زیاد بشه خوب میشه من چند روزه انجام میدم بهتره

قرص لاکتاول بخور

من داروخونه پرسیدم میگ ۵و۶ماه بشه خودش خوب میشه بخاطر هورمون هاس
منم کچل شدم انقد خوب شده بود بعدبارداری موهام پر پر
الان دسته دسته میریزه

برا منم میریزه ، دارم زینک میخورم ببینم فایده داره یا نه
به نظرم برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی