۳ پاسخ

عزیزم منم همینطور بودم این قرص خوردم هم ریزش قطع شد همم مو‌ جدید داره در میاره

بخاطر بارداریه ،تقویتش کن یه سالی میگذره باز درس میشه

دقیقا منم شیر نمیدم ولی ۳ماه بعداز زایمان ریزش موی شدید گرفتم

سوال های مرتبط