۸ پاسخ

من افسردگی گرفتم، همینطوری پیش بره از موهام فقط یه خاطره میمونه 🥴

قرص هیرویت بگیر
منم موهام به شدت زیادی میریخت الان یه هفته ای میشه میخورم بهتر شده یکم

قرص اهن بخور واز عطاری شامپو صبغ بگیر ریزشت قطع میشه

فولیکوژن بخور

میخام برم دکتر اگ قسمت بشه

برای منم می ریزه دکتر گفت درست میشه سطح هورمون استروژون در بارداری میره بالا تو شیردهی میاد پایین بخاطر همین می ریزه یک سالگی درست میشه💔😕

منم.زینک خریدم اونم کناره های لبم رو سیاه میکنه

منم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط