دخترم ۶ماهو‌۱۸روزشه داخل روروک بزارمش؟؟

۲۸ پاسخ

تعجب‌ میکنم بخدا آخه بچه ۵ماه چطور میزارین😑😑😑😑😑

چقد شما ها زود‌ گذاشتین از نظر من نباید میزاشتین من‌پسرم الان ۷ماهشه نزاشتمش تا وقتی ک بشینه بعد میزارم

من میذارم بذار باهاش سرگرم میشه بازی میکنه
دکترای الان نمیدونم از کجا در اوردن که منسوخ شده خب ماهایی که داشتیم چرا پاهامون کج نیست یا ستون فقراتمون فشار وارد نشده

من میزارم. پسرم خیلی تو ایستادن و نشستن پیشرفت داشته

بنظرم خیلی زوده

کلا ممنوعه تو هر سنی

من میزارم ولی گریه میکنه فقط باید درکون من باشه اهههه😐😐😐

اره بابا
دقیقه هم نزار تا وقتی خودش خسته نشده بزار توش بمونه من از ۵ماهو نیم گذاشتم اللن برا خودش کورس را انداخته😂😂درضمن ب خزعبلات گوش نده هیچ ضرری نداره اصلا خیالت راحت

من یه هفتس شروع کردم ومیزارم داخل رو رک خودش میره اینطرف اونطرف

من گذاشتمش از پنج ماهگی
خیلی خوشش میاد
عصای دستمه این روروئک

من از ۵ماه ونیم میزارم

من از 5 ماهگی گذاشتم

من ک چندروزه میذارمش

اره بذار من راضیم

دکتر به من گفتن ۸ به بعد

من از ۶ ماهگی میزارم عادت کرده مثلا میرم خونه مامانم گریه میکنه روروئک شو میخوا د

اره منم میزارم

پاش اگه قشنگ کیرسه به زمین بزار

آره بذار ۵ نهایتش ۱۰ دقه

آره بابا من از ۵ ونیم گذاشتم

من درحد ۵دقیقه میذارم، ولی بهداشت گف خوب نیس و باعث میشه بچه بجای اینکه رو کف پاش وایسه راه بره رو نوک پاهاش راه بره! همینطور گف پاهای بچه پرانتزی میشه 🤷🏻‍♀️

دکتر دخترم میگفت اصلا نزار چون ستون فقرات آسیب میلینه و جوونای الان همه دیسک کمر دارن

بستگی ب نظر خودت داره گلم

من میزاشتم دخترمو

بذاررر

بزار نزدیک ۷ ماه بشه بعد بزار وقتی هم میزاری بیشترا ۵ دقیقه نزار تا یواش یواش عادی بشه

نه عزیزم

اره بذار

سوال های مرتبط