جفتش میشه به نظرم
سلام مامانای مهربون.
مامان مهدی هستم بافنده سبدهای نظم دهنده تریکویی عروسکی که بسیار کاربردی هستن و مامانای گهواره خیلی ازم خرید کردن.
دوست داشتین به شماره روبیکام پیام بدین براتون نمونه کارام و رضایت مشتریام و عکس ارسالی شونو براتون بفرستم.
تمامی سبد هارو از بهترین وگرونترین نخ تریکو برند بوبینی اصل وکفی پلکسی استفاده میکنم که قابل شست و شو باکیفیت و بادوام ترین👌😍۰۹۱۱۴۴۷۷۲۰۶
هر دو
چنده قیمتش
اسپرته
ولی خیلی خوشکله
دخترونه ست
اسپرته ولی بیشتر ب دختر میخوره
بنظرم دوخترونه/ولي اين جنسو نخر من دورپیچ خریدم جنسش پلاستیکه خوب نیس برا نوزاد
اسپرته هم پسر هم دختر
دخترونه ای بنظرم عزیزم
به نظرم خیلی نازه و بیشتر دخترونه س
اسپرته بیشتر
از کجا میخوای بخری؟من تو سانی بی بی دیدم
به هر دوتا میاد
اسپرته دیگه دختر پسر نداره ک
اسپرته و خیلی نازه از مد نمیره
اسپرته
دخترونست
یکم شبیح ست منه
الان همچی اسپرت شده
خوب نیس
فرقی نداره.
بنظرم جفتش
اسپرته ولی بیشتر ب دخترونه میخوره
از نظر من دخترونس😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.