۲ پاسخ

زود زود بشوزش خشکش کن پماد بزن هیدوروکوزتیزون یا سودو کرم من بچم دو هفته اسهال بود باایتا نزاشتم بسوزه

اسهاله پودر کیدی لاکت بگیر
براش پماد کالاندولا بگیر

سوال های مرتبط