منم از۱۵هفته روغن زیتون میزنم
من فعلا فقط روغن بادوم شیرین میزنم
نه بابا.من سر بارداری قبلیمم نزدم. خودش جاش رفت
من روغن بچه میزنم
من با روغن نارگیل
من از اول روزی دوبار کرم ماستلا زدم یک بار هم روغن زیتون تا الان
از تقریبا ۲ماه بودم میزنم هنوز هیچی نشده شکمم میخاره😮💨😮💨😮💨
من دارم روغن بایو ایول میزنم
با کرم ماستلا
من روغن بدن کودک پینو خریدم چرب میکنم از هفته پنجم
دوستم استفاده کرده بود خیلی راضی بود
حالا منم دارم میزنم نمیدونم دیگه خوبه یانه چون تازه ۵هفتس میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.