#فرزندپروری #پوشک #انومالی #شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

چرا یه ماهه خبری ازت نیست کجایی

🫂😘

خدایاشکرت بی نهایت شکرررت

الحمدلله علی کل حال
الهی همیشه وطنم در نور وصلح وآرامش وسلامتی وشادی باشه الهی آمین یارب

امروز خوشحالیم خدایااااشکرت سپاسگزاریم
همه چیز از فضل تو هست خدایا ممنونیم❤️

الهی صبرجمیل واجرجزیل به همه بازماندگان عزیزانی که عزیزی وجیگرگوشه ای شهید شدن بده الهی آمین یارب الله آرامش خودش نصیبشون کنه

شاد دل همه مادران سرزمینم این چهل روز شب و روز نداشتیم من همش دعا برای مادران سرباز داشتن میکردم

👏👏👏

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۳ سالگی