یچت تنها وایمیسه؟
خبلي خوبه الان ما هفته اي يك جلسه و هرجلسه ٥٠٠ميديم بابت مادر و كودك تازه وسايل هم خودمون ميبريم
والا اینجا مهد کودک هر روز از ۷ تا ۱۱ ماهی ۱۳۰۰
قیمتش خیلی خوبه! من طاها رو میبرم مهد هفته ای یک جلسه! ماهی ۴ تومن(یعنی جلسه ای یه تومنه)
خیلی گرونه در هفته دو جلسه ماهی دوتومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.