فرزندپروری پوشک شیرخشک نوزاد شیرخوار شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

یچت تنها وایمیسه؟

خبلي خوبه الان ما هفته اي يك جلسه و هرجلسه ٥٠٠ميديم بابت مادر و كودك تازه وسايل هم خودمون ميبريم

والا اینجا مهد کودک هر روز از ۷ تا ۱۱ ماهی ۱۳۰۰

قیمتش خیلی خوبه! من طاها رو میبرم مهد هفته ای یک جلسه! ماهی ۴ تومن(یعنی جلسه ای یه تومنه)

خیلی گرونه در هفته دو جلسه ماهی دوتومن

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی