بنظرم خونه ای ک توش زندگی میکنی اولویته چون هر روز داری میبینیش باید بدلت بشینه ولی گوشی حتما نباید ایفون باشه...من باشم میفزوشم
من طلا فروختم ایفون خریدم الانمیخام ایفون روبفروشم بزارم روپول شوهر بره یه ماشینی بخره
من همین برام پیش اومد طلا فروختم برای کابینت درسته ی زره خ ر یت حساب میشخ ولی وقتی آشپزی میکنم دلم وا میشه مگ چقدر زنده ایم
گوشی میفروشم یه ارزونتر میخرم کابینت ها واجبترن
هیچکدوم کابینت قسطی میزنم.
گوشیتو نفروش چون هر روز داری باهاش کار میکنی مثو بهش خیلی وابستگیت بیشتره ولی طلا رو بفروش ایشالله دوباره میخری
طلا چون اگه یه تیکه طلا بفروشی میتوتی کابینت بزنی و شاید یکم دیگه طلا برات بمونه ولی گوشی نه. من که خیلی به گوشیم وابسته ام 😁
طلا اره ولی گوشیمو نه
طلا نه گوشیو بفروش
خونت اگه بزرگ و قشنگه کابینت بزن واقعا حیف اگه کابینتش خوب نباشه
در غیر اینصورت نزن
نه اصلا
بزار شوهرت بخره اینکارا هم ما کردیم به جایی نرسیدیم
اگه هم نداره جور کنه
من هیچ کدوم دلم نمیومد آخه دوتاش حیفن
طلا ...
گوشیو میفروشم کم کم میخرم
چون ارزش طلا بیشتره
مسلما گوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.