۴ پاسخ

دختر منم خیلی عق میزنه دکتر گفت باید ببری گفتار درمان تغذیه هنوز فرصت نشده

بله پسر من کاملا خوب شده خداروشکر

عزیزم میشه علایم رفلاکسش رو بگی چطوریه
پسر من ۳ سالشه شبا تو خواب یهو پا میشه هی اب دهنشو قورت میده و نمیتونه نفس بکشه انگار یه چیزی میاد راه گلوش
این میشه رفلاکس؟؟؟ممنون میشم راهنماییم کنی

بله عزیزم. پسر منم همین مشکل رو داشت خداروشکر خیلی بهتر شده ولی هنوز کامل خوب نشده.

سوال های مرتبط