۷ پاسخ

ببین گلم من خودم رابطمو کم کردم
کاری هم ندارم میره زنگ میزنن زنگ میزنه
اعصاب خودم آرومه
تو مگه زنگ به مامانت نمیزنی
اگه فتنه ایجاد کنن که از خونه مامانش میاد با تو بد رفتاری کنه
اون فرق میکنه
ولی اگه کاری نداره نرو
فعلا هم بابت اون موضوع نرو
من پدرشوهرم گفت تو نماز نمیخونی نجسی
من تا چند ماه نرفتم
از این به بعد عین مهمون باش بگو دعوت کنن بزار زنگ بزنن تا زنگ نزده زنگ نزن
ما عروسیم هر چی بگیم نه دخترشون میخوام باشم نه نمیشه
همیشه عروسیم پس بهتر که عروس باشیم
زنگ هم زد خیلی رک بگو وقتی یک برمیگرده میگه صدات رو مخمه همون بهتر من نیام
احترام بیشتر حفظ میشه به شوهرت هم با احترام و آرامش بگو من یه مدت نمیخوام رفت و امد کنم
چون از دست پدرت ناراحتم و خواهشا بهم احترام بزار
تمام
اعصابتو به خاطر مرد جماعت بهم نریز اینا زاییده شدن حرص بدن ما زنا رو
شگرد بی محلی از صد تا فوش بدتره

خوشگلم دعوا و جدال کار ساز نیست مادر شوهر منم همینه جاریم انقد دعوا راه انداخت که آخرش دارن جدا میشن از هم سیاست هم فایده نداره چون منم اوایل جبهه میگرفتم بعدش با سیاست پیش رفتم اماااا بازهم همونه که همونه
حالا اینا چند تا داداشن و دقیقا هم همشون ننه دوستن

من جای شما بودم با سیاست میچسبیدم به مادر شوهرم بخدا اینو جدی میگم میدونم سخته اما مچسبیدم بهش و کاری میکردم حرف مادر شوهرم حرف من باشه سخته اما شدنیه هر چی از اونا بد بگی همسرت بیشتر جذبشون میشه

سلام عزیززم اینطور که بنظر میرسه شما هرچی مخالفت کنی با همسرت سر این موضوع ایشون انگار بدتر رفتار میکنه و از رو لج و لج بازی رفت و امدش رو بیشتر میکنه من جات باشم یه مدت بی تفاوت میشم نسبت به این موضوع، بعد میگی اخلاق همسرت تو چیزای دیگه خوبه، الان این وسط یه بچه هست که بخاطر بی فکری خونواده همسرت همش دعوای شما رو میبینه، راحتت کنم یکم ریلکس‌شو‌ شاید بهتر شه، به همسرت هم بگو من راحت نیستم دم به دقیقه بیام خونه مادرت بچه رو بهونه کن بگو خونه راحتترم باهاش

فقط نبابد جوری رفتار کنی ک بفهمه از اونا خوشت نمیاد هیچوقت ازشون بدنگو اول باید خودتو خوب نشون بدی ک بفهمه تو باکسی مشکلی نداری اونان ک باتو مشکل دارن دلسرد میشه اینجوری

ببین وقتی پول برات بیاره چیزی که میخوای فراهم کنه بزار بره تو نرو تو رابطتت رو کم کن اصن هم برات مهم نباشه خودش رفتن هاشو کم میکنه

پدر منم اینجوری بود یکمی از فامیلای مادرم بهش گفت شوهری که همش طرف خانوادشه و حرفتو گوش نمیده یه لیوان شربت درست کن توش یکمی ادرار کن بده بخوره😂اگه سحری چیزی داره باطل میشه و جذبت میشه اینم یه راهکار
البته مادرم هیچوقت اینکارو نکرد چون از خدا ترسید برای همین تا قبل فوت مادر بزرگم همش جنگ و دعوا داشتن همیشه توی خونمون دعوا بود 10سال پیش مادر پدرم فوت کرد و ما راحت شدیم وگرنه ادمی که بچه ننس و زنشو اذیت میکنه هیچ سیاستی کار ساز نیست یا برای یچیزی درست کن یا همینطوری باید ادامه بدی

سوال های مرتبط