فرزندپروری پوشک شیرخشک نوزاد شیرخوار غ

تصویر
۵ پاسخ

پنجره ببندو پتو ننداز روش راحت بخواب

ببند پنجره رو بنظرم.تحمل گرما میارزه ب خدایی نکرده سرماخوردگی

پنجره راببند من خیلی سرمایی هستم تا شوهرم خوابش می‌برد پا میشدم پنجره هارامبستم صبح که پا میشد شرومیکرد به غر غر که دیشب گرما هلاک شدیم

پتو بنداز روش
دختر من گرمش باشه خودش پتو رو از روش برمیداره

اره سخته کاش یه لباس سرهمی آستین دار شلوار دار تنش کنی با پتو نازک اینجا هم همینه خودم تنش آستین کوتاه کردم ولی هی پتو می‌اندازم پنجره هم بازه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۳ سالگی
مامان روشا🎀💖👑 مامان روشا🎀💖👑 ۳ سالگی