#پوشک
#فرزندپروری
#شیر خشک

تصویر
۱۸ پاسخ

اگه شوهرت ادم خوبیع ولش نکن
ولی اگه هاره ول کن برو مشهد حداقل جون خودت و بچه هات مهم ترن

خب دیگه ادم شوهرش دوراجون زبانم لال اتفاقی براش بیفته ب چ دردمیخوره ادم خودشم بمیره از بعد تنهاشدن خیلی خیلی بهتره

بنظرم همه جوره کنارت شوهرت بمون مخصوصا اگه ادم خوبیه

ببین شوهرت چی میگه
اگه دوست داره تو بری و تو دست و پاش نباشید برو
ولی اگه دلش راضی نیست بمون پیشش

من بودم میرفتم ....اون مرده و ۱نفره ولی بچه سخته و روحیش لطیف

عزیزم توی این موقعیت جنگی نمیشه احساسی تصمیم گرفت منم شوهرم شیراز مونده چون میره سرکار منو و ۳ تا بچه هام اومدیم خونه بابام بالاخره اون یک نفره میتونه همه جوره خودشو در کنه ولی بچه تو این شرایط سخته

بابای منم روستازندگی میکنه مادوراطراف تهران هستیم بابام میگه بیابریم اونجاوفامیل های همسرمم زنجان هستن هردوطرف میگن بریداونجاباپسرت همسرمم کاری نداره میمونه خونه ولی من نرفتم اولاهم سمت بابام هم زنجان میزنن باروستاکاری ندارن ولی بازمن نمیرم یک راه هاخطرناکه،دوهمه جاهمینه سه میگم باشوهرم بریم چهارهم خداروشکرسمت مافقط صداهست پنج بچم اذیت میکنه یه دونه اس اعصابم نمیکشه برم شمااگه خیلی جای خطرناک هستی بروچون ۳تاهستن سخته بهشون وتواین اوضاع برسی

نمیدونم والا ولی خب من ترجیحم اینه کنار شوهرم باشع اگه باز مسیر شیراز تا مشهد نزدیک بود یه چیزی ولی خب خیلی دوره
فعلا هم خداروشکر شیراز اونقدر بد نشده شرایط حالا باز هر جور خودتون صلاح میدونید

نرو خانواده باید در کنار هم باشن

خواهر من زیر بمب بارونه ینی جاشون خیلی بده ولی حاضرنشد بیاد خونه بابام با بچش کنارشوهرش مونده. ادم دلش نمیاد

منم از روز اول با ۳تا بچه هام اومدم شهرستان خونه مادرم

البته من مشهد هست خونه ام نزدیک فرودگاه

اینم بگم دل خوشی از شوهرم ندارم خیانتکار هست برای همین برام مهم نیست

من تا ده روز اول ول نکردم همسرمو بااینکه تو خونه تنها میموندم با دوتا بچه کوچیک و با صداها پنیک میشدم ولی موندم پیشش اما یجا دیدم اون بخاطر ما نمونده و خیلی راحت ب در خواست دوستاش برا مسافرت داره فکر میکنه ول کردم اومدم خونه مامانم گفتم تنها بمون قدر عافیت بدونی

شوهرت خودش چی میگه؟

بری بعدش همش دلشوره و استرس همسرتو داری یا باهم برید یا هیچکدوم

من که هیچ وقت شوهرمو ول نمیکنم جایی برم

بمون پیش همسرت و نرو
مخصوصا الان که دارن ایست و بازرسی ها را میزنن
هیچی از این بی پدرمادرا بعید نیست

اگه خونتون نزدیک مرا کز نظ ا می و پا ی گا ه ها ست حداقل بچهاتو بفرست برن

من باشم‌نمیرم ...
ما الان شهری هستیم تا الان صدایی نبوده
خانواده ام شهری هستن اطرافش سر و صدا بوده ولی اونجا رو نزدن تا حالا
بعد شوهرم تعطیله ینی مجازی آن. فقط یه کاری داره مناظر یه بار بودیم که نیومد من برا جنگ خیلی بی تابی میکروم همسرم‌گفت بیایید بریم پیش خاتواده ها هر وقت بار اومد من برگردم انجام بدم دوباره میام پیشتون من‌قبول نکردم نمیتونم‌تنهایی تو این شرایط بزارم بره جاده فعلا موندیم اگه تا چند روز دیگه بار نیاد باهم‌میریم به اونا هم‌میگیم بعد تعطیلات عید بفرستن

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان روشا🎀💖👑 مامان روشا🎀💖👑 ۳ سالگی