اگ خونه ندارید ک بهترین تصمیم هست .چکاریه این وانت رو نفروشید نگه دارید پول نقد رو بدید براخونه. همون ک ۲۰۰ میلیون می مونه بقیشو وقت بگیرید کم کم بدید ب صابخونه
سلام عزیزم کجای ساری هستین؟
عزیزم خونه و ماشین دیگه رفت بالا باید اینکار و قبل عید میکردید الان نوبت طلاعه چند ماهم صبر کنید طلا میره بالا
خونه رو بخر
بده رهن
یه سال خودتون یه جای جمع و جور بشینید با پول رهن ماشین بگیرید
کار کنید رهن رو برای سال بعد جور کنید که انشاالله خودتون برید سر خونه
همچی بفروش به جز وانت بقیش قرض کن ولی خونه بخرررر حتمااااا
الان ماشین خیلی گرون شده
یعنی همه چیز گرون شده ببین نمیتونی از کسی قرض بگیری که ماشین تون نفروشید
ببین با سند خونه بهتون وام میدن بانک مسکن خونه رو به اسم دو تا تون بزنین که دو تا وام بدن
بخرید یە چند وقتی سختی میکشید ولی ارزش خونە دارشدن رو دارە بیشتر ازین دست دست کردن بازم گرونی میاد اون موقع اون ۲۰۰ تومن هم براتون نمیمونە
از آشنایی چیزی قرض بگیرید پول خونه رو با کار کردن شوهرت کم کم بدش
خونه خیلی گرون شد یهو
ماهم قبل عید میتونستیم با پولمون یه خونه خیلی بهتر بخریم پارکینگ دار . ولی یه جور گرون شد خونه معمولی خریدیم خداروشکر همینو پیدا کردیم
الان بخرین بهتره
ملک یهو چندبرابرمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.