بچه قاضي نداره ..اسمش روشه بچه ،توي سني هستن كه اصلا نميفهمن توضيح هم بدي بار كار خودشو ميكنه .خوراكي ميتوني براش بگيري بزاري توي كيف اگه اذيت كرد بهش بده يا گوشي ميگيره بده دستش
خونه مامانته برو بابا عیب نداره بچه ها همشون همینن
فکر کنم شما زیادی حساس شدی بچتم داره سو استفاده میکنه
به شوهرت بگو تنهایی باهاش حرف بزنه
پسر من شدیداً کنجکاوه و بازیگوش یعنی سرپا غذا میخوره ها اصلا نمیشینه
من هرچی بگم دقیقا برعکسشو انجام میده بچه هارو بزنه بگم نکن بدتر میکنه ولی شوهرم هرچی بگه اصلا از یادش نمیره و گوش میده.شوهرم خیلی خوب ارتباط میگیره و آروم آروم باهاش حرف میزنه پسرمم میشینه گوش میده و حتی شده ۱ ربع نیم ساعت دوتایی قشنگ حرف زدن و برا هم تعریف کردن
برو بابا اونجا گوشی ای چیزی بده دستش
عزیزم برو بهش چیز میز بده سرگرمش کن یا استامینیفون بده بخوابه همون موقع در کل برو و مراقبش باش
برو بابا بچس كاري نميشه كرد
تو اين سن أصلا نميشه كنترلشون كرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.