اگ مسافر راضی بشه همراه داشته باشی خوبه
آره خوبه برو حتما
مشکلی نیست من خودم قبلا رفتم باشوهرم😄مسافرا هممشکلی نداشتن
وای نمیشه تابستانه زمستونه هوا گرم و سرده بچه کوچیک مراقبت میخواد غذا میخواد پی پی میکنه تازه ویروس و بیماری هست خیلی آلوده
خطرناك نباشه مشكلي نداره
اره من چندبار اسنپ گرفتم طرف با بچش بوده
خيليم خوبه درآمدم داري
اره بچه مشکلی نداره ولی هزینه هاتو نمیدونم و درامدشو
بعد خطرناک نیست شما ی خانوم با دخترتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.