فرزندپروری پوشک نوزاد شیرخوار شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

اگ مسافر راضی بشه همراه داشته باشی خوبه

آره خوبه برو حتما

مشکلی نیست من خودم قبلا رفتم باشوهرم😄مسافرا هم‌مشکلی نداشتن

وای نمیشه تابستانه زمستونه هوا گرم و سرده بچه کوچیک مراقبت میخواد غذا میخواد پی پی می‌کنه تازه ویروس و بیماری هست خیلی آلوده

خطرناك نباشه مشكلي نداره

اره من چندبار اسنپ گرفتم طرف با بچش بوده
خيليم خوبه درآمدم داري

اره بچه مشکلی نداره ولی هزینه هاتو نمیدونم و درامدشو

بعد خطرناک نیست شما ی خانوم با دخترتون

سوال های مرتبط