من با خانواده شوهرم قهرم ولی دخترم میره خونشونو میاد😂😂
اگه من بودم بچم خودش دوست داشت میزاشتم رفت و امد کنه بچه به مرور بزرگ میشه متوجه میشه کی خوبه کی بده
خودم که نه ولی خیلیا رو دیدم
هرجا جلو ضرر و بگیری منفعته✅
اهمیت نده بچه تو هم ببر کلاسای مادر و کودک پارک ک کسیو ببینه ببر پیش دوستات اگه مثل من دوستی نداری خوب ببر کلاس سرگرمش کن
من قطع ارتباطم اصلا بچم نمیدونه پدر بزرگ مادربزرگ داره از سمت پدرش البته با خانواده خودمم کم میرم و میام ولی اونا رو تا حالا ندیده حتی نفهمیدن من حاملم
چه اشکالی داره ؟ بری و بیای و دعوا داشته باشی تو خونه چه بدرد میخوره ؟
من خیلی کم میرم و میام مثلا ماهی یکبار خیلی هم راحتم
بله..من شرایط شمارو دارم..مامانم شهر دیگه ای هست...و خونواده شوهرم هستن..البته مادر شوهرم اینا ده هستن فقط زمستون میان شهرمون..
خیلی سخته تنهایی خصوصا وقتهایی که دلت میخواد با چند نفر دورهمی داشته باشی اما کسی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.