خوبه بزنج چون جمعیت زیاده
حالا اضافه اومد بزار واسه فردات
بذار خواهر مازنی ها برنج خورن
دعا کن کم نیاد زیاد نیست
من خودم زاغمرزیم
بنظرم 25 کافیه
به نظرم من ۲۵تا بذاری کافیه
نه بابا خیلی زیاد میشه
بچه ات کجاست این همه کار میکنی؟ خراب کاری نمیکنه؟
من حواسم تو اشپزخونه یا کوشی پرت بشه پسرم یه جا رو از هم پاشونده
خوبه دیگه ۳۰ تامیگی بخور هم هستن
بستگی به خوراک مهمونات داره اگ خیلی میخورن باید زیاد بپزی
اگه سوپ هست کنارش خیلی زیاد میشه همون ۲۳ تا کافیه
٢٦،٧تا بسه
٣٠تا خيليه
۳۰ تا خیلیه بمونه میخورید؟؟اگ اونجوریه بزار نهایت ۳ ۴ تا اضافی بزار
۳۰ تا خیلیه بمونه میخورید؟؟اگ اونجوریه بزار نهایت ۳ ۴ تا اضافی بزار
خواب چرا خب کاراتو بکن من بودم از ۶ صبح درگیر میشدم تا شب خخخخ شاید مهمان هات زود اومدن
خیلی زیاده ک بنظرم ۲۷ بریز یکم هم بمونه برا فرداتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.