فرزندپروری پوشک شیرخشک نوزاد شیرخوار

تصویر
۹ پاسخ

به نظر من پای همسایه و دوست نباید توی خونه باز بشه
آش رو درست کن توی حیاط بخورید

درست کن چه اشکالی داره اگه ادمای خوبین بگو بیان

امکان داره عادت کنن دیگه خونه شما بشه پاتوقشون

بنظرم ارتباط بگیر خیلیم عالی😍😍😍

نه دیگه بسه

ببین اگه عقیده هاتون با هم یکیه،رفت و آمد بنداز،و اینکه زیاد گیرپیچ نباشن،من با یکی دوست شدم،تعارف کردم اومد خونمون،منم رفتم خونشون،دیگه بعد اون خیلی زیاد زنگ زد و ازم کمک خواست،تا یه حدی عادی بود ولی دیگه زیادییش عصبیم میکرد،این اواخر هم سر یه مسائل اختلاف نظر داشتیم،من باهاش سرد شدم ها،اون ولی دست بردار نیست

اگه ادمای خوبی ان درست کن خوش باشید دنیا دو روزه
اگر نه از اینکه بیان و رقت اومد داشته باشن یا اینکه ادمای فضول و بد ذاتی باشن میترسی نه

اونا میخوان باهات اشنا بشن و دوست بشن توهم شو ولی رابطه تو وحریمتو حفظ کن

مربات چطور شد؟؟اخرش

سوال های مرتبط