۶ پاسخ

بنظرم مردا زیاد دربند پلو و نون نیستن اگه خودت خیلی رودربایستی داری بذار وگرنه که همونو بذار فوقش کنارش کتلت یا کوکو سرخ کن اگه خیلی راحتی و ذهنت درگیرش نیست همونم نذار

به نظر منم یه شام دیگه بذار

بنظر یه غذای دیگه هم بزار شاید دوست نداشته باشه

الان پیامشو سین نکن ۶ سین کن بگو دیر دیدم شام همون حلیم بادمجون بیار

حلیم بادمجون چجوریه
تا حالا نخوردم

اگه خودمونیه همونو زیادتر کن

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی