من دوبار زایمان کردم
اولی 39 هفته کیسه آبم ترکید
دومی دردم نمیگرفت. 41 هفته به زور بستریم کردن گفتن یک هفته دیگه هنوز فرصت هست. با آمپول فشار و قرص زیرزبونی زایمان کردم مرگ رو با چشمام دیدم😔
۳۷هفته و۶روز
زایمان کردم بچه کامل بود
۳۴هفته دستگاه رفت
۳۵ .دختر عموم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.