۴ پاسخ

من دوبار زایمان کردم
اولی 39 هفته کیسه آبم ترکید
دومی دردم نمیگرفت. 41 هفته به زور بستریم کردن گفتن یک هفته دیگه هنوز فرصت هست. با آمپول فشار و قرص زیرزبونی زایمان کردم مرگ رو با چشمام دیدم😔

۳۷هفته و۶روز
زایمان کردم بچه کامل بود

۳۴هفته دستگاه رفت

۳۵ .دختر عموم .

سوال های مرتبط