من از اسم مهرسام خوشم اومده ولی هنوز به شوهرم نگفتم ایشالا اونم موافقت کنه اخه هر اسمی میگم نه میاره
کیفیت بالا قیمت عمده محکم و بادوام برای ثبت سفارش قشنگتون ۳۰۰ ت بیانه کافیه🌱
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
آرن 🥹🥹
من اسم پسرم آراز گذاشتم 😍
ماهم گذاشتیم مهبد
بین راما و آزاد موندیم
شوهر منم از نامزدی میگف نیکان ولی بین نیکان و میکائیل موندم
بین دیار و تیام و کوهیار و دایار موندم
نیک مهر
همسرم از مجردیش گفته پسرمو محمد مهدی میذارم همونم الان گذاشتیم 😂😂
هیراد🤍✨ تنها اسمیه ک به دلم نشسته
پسر اولیم سپهره
خدابخدا این یکی میزاریم صدرا
کایا ❤️🥹
اگه پسر باشه مهراد
نویان🥹😍
من اسم پسر اولم مهیاره
دومی رو مهراد میخواستیم بذاریم
ارتعاش اسم زدیم اوکی نبود میخوایم بذاریم نیکان
من میخوام بزارم جواد چون از امام رضا طلبیدمش
آیهان
ما میخوایم بذاریم میلان
هیراد 🥹قلب مامان
لیان یا لیام یا کارن
مهراد
ماهور🩵🫠
آریا😍
محمد رضا
پسرای من آرسام و آریا
علیسان
اِرمیا هم قشنگه
اسم پسر بزرگم امیرحسین اینو میخوام بزارم امیرحسام
والا میخام ویهان بزارم یدونه دیگم تو ذهنم ارتا ولی شوهرم میگه همون ویهان
منکه بین سبحان حامی و ایلیا موندم
آریو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.